El passat 19 de febrer, es va llançar el nou canal d’atenció al client de Moventis a Twitter, el canal social de referència en Atenció al Client i on més mencions a les nostres marques es fan.
Gràcies l’esforç dels equips d’Operacions i Marketing de Moventis, @MoventisInfo ha aconseguit en pocs dies un nivell molt notable de seguidors: prop de 400, quan encara no fa un mes de la seva posada en marxa. En aquestes 3 setmanes, ja s’han donat episodis complicats que ens han posat a prova, com la nevada del dia 28 de febrer, en la que en només 2 hores (entre les 6h i les 8h) els tuits amb les incidències publicades des del DCO i les respostes a les preguntes dels usuaris, van registrar més de 13.000 visualitzacions.
Igualment destacable i complicada va ser la jornada del 8 de març, dia de la vaga feminista, en la que es van registrar més de 5.300 visualitzacions de les incidències i les consultes que responíem, entre les 7 i les 9h d’aquell matí, i que van ser constants al llarg del dia.
Amb l’esforç i el treball en equip que es duu a terme cada dia, a Moventis hem sigut capaços d’afrontar el repte i sortir-ne reforçats, aprofitant un canal tan potent per optimitzar la relació amb els nostres usuaris i oferir la informació de servei que esperen.