Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) va acollir els passats 27 i 28 de març les jornades de la Comissió de Comunicació i Relacions Institucionals de l'Associació de Transports Públics Urbans i Metropolitans (Atuc Mobilitat Sostenible).

La cita va ser l'ocasió perfecta perquè els principals operadors del transport col·lectiu posessin en comú els diferents aspectes del seu treball, la seva relació amb els grans mitjans de comunicació, la gestió de les relacions institucionals, l'ús del llenguatge inclusiu o les bones pràctiques a les xarxes socials, entre altres aspectes.

Josep Carnicé, Marketing & Customer Experience de Moventis, va ser l'encarregat de representar a l'empresa a les jornades que es van dur a terme durant la celebració del centenari del metre de Barcelona. L'expert va posar de manifest el compromís de la companyia amb els temes tractats i va poder escoltar enriquidores opinions i testimoniatges altres empreses del sector.

Per a Moventia i les seves diferents divisions és indispensable formar part d'aquesta mena de fòrums en els quals es debaten qüestions clau com les relacions empresarials amb el sector periodístic, administratiu i la importància del compromís amb la inclusivitat i amb el bon ús de les xarxes socials.

dijous, abril 3, 2025
0