Preguntes freqüents
Informació pràctica
Estan permesos els animals al servei d’autobús de Moventis?

Depenent del tipus d’empresa, és posible portar animals a l’autobús. Contacta amb la proveïdora del servei per consultar les condicions.

Com realitzar canvis i devolucions i quins serveis en són susceptibles?

Omple el nostre formulari i t'informarem sobre els procediments a seguir per a realitzar un canvi o devolució.

On puc trobar informació sobre objectes perduts durant un servei?

Emplena aquest formulari i t’atendrem personalment. Farem tot el possible per solucionar aquesta situació.

Com puc assebentar-me dels serveis mínims que ofereix Moventis?

Per conèixer l’estat dels serveis mínims de Moventis visita el nostre Twitter on rebràs, a temps real, tota l’informació que necessites. També pots consultar la secció d’incidències de la nostra pàgina web.

On puc sol·licitar les factures i justificants dels serveis Moventis?

Per poder accedir a les factures i justificants d’un servei, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

Es pot utilitzar la t-10 en els serveis de Moventis?

Tots els viatgers poden fer ús de la t-10 als serveis de Moventis, quedant exclosos els títols propis.

Quins descomptes ofereix Moventis per a nens, adolescents i condicions especials?

Moventis ofereix una sèrie de descomptes a nens i persones amb condicions especials que s’apliquen als seus serveis. Els trobaràs a través del següent enllaç.

On puc obtenir el llistat d’horaris?

Descarrega’t l’horari de la teva línia en format PDF a través del següent enllaç, seleccionant prèviament la línia que desitges.

Quin és l’horari de servei de la xarxa de línies?

Pots consultar tota la informació al respecte a l'apartat “línies i horaris”, seleccionant prèviament la línia que desitges.