
L’èxit del Posa’t la Gorra! no és només de l’AFANOC, sinó de totes i cada una de les persones que ens doneu suport i que feu que aquest projecte tan necessari d’acompanyament a les famílies amb infants i joves amb càncer sigui una realitat.
Moventis AUTOBUSOS LLEIDA va col·labora amb l'oferiment d'una ruta gratuïta per poder accedir a la festa.
La dotzena edició de la nostra festa més simbòlica va estar ahir plena de solidaritat, però també d’emoció i satisfacció de poder celebrar junts els 12 anys de vida de l’AFANOC a Lleida.
Per això, i malgrat la previsió meteorològica, només podem donar gràcies a les més de 2.000 persones que vau pujar fins a la Seu Vella per fer-nos costat un any més. I gràcies també al Consorci del Turó de la Seu Vella, a les institucions, empreses patrocinadores, col·laboradors, artistes, talleristes, comunitat educativa, comerços, entitats, voluntaris i voluntàries i famílies i per fer-ho possible!
Gràcies per acompanyar-nos i omplir la Seu Vella de gorres i solidaritat. Gràcies per donar-nos força!